Autor Wiadomość
Stachu
PostWysłany: Pon 18:43, 17 Wrz 2007    Temat postu:

taa wampka niestety jest uzalezniona tylko od nocy bo jak nima nocy a jest dzień to lipa tochę ze smokami Sad Polecam maga (gram gladem) bo jak nim gram to czuje taką wyższość nad potworkami xD umysłową oczywiście
prz
PostWysłany: Czw 19:25, 23 Sie 2007    Temat postu:

Cóż... ja wybrałem Władanie Mieczem dla pierścieni Aarnuma. Sądzę, że to najlepszy wybór Smile
Mamut
PostWysłany: Czw 19:17, 23 Sie 2007    Temat postu:

Co wybrać jako ostatnią umiejętność? Wybierając takie:
Znajomość magii
Medytacja
Magia księżycowa
Tężyzna fizyczna
Zbroja
Zwinność
Blokowanie ciosów
??????????????

Zostaje mi jedna umiejętność.
prz
PostWysłany: Czw 19:15, 23 Sie 2007    Temat postu:

Hmm... ja osobiście używałem Grimnira.
Gdybym dożył 17x lvla mógłbym używać jakiegoś unikata (miecza jednoręcznego) dającego 42% LL (nie miał niczego wkutego) i do tego dodał tarczę Xrystala.
Krótko - jeśli nie masz dobrego miecza/sztyleta itp., którego możesz używać, to bierz Grimnira, ale jeśli masz, to używaj tej broni + tarczę Xrystala.
Mamut
PostWysłany: Czw 19:12, 23 Sie 2007    Temat postu:

prz napisał:
Lag i padła.
Tak samo padła moja poprzednia elfka. Jakiej broni używać gungira, grimnira czy lepiej magiczny język gada i tarcza Xrystala?
prz
PostWysłany: Czw 19:08, 23 Sie 2007    Temat postu:

Jasne, nie ma problemu Wink
Szkoda, że już zdechła Sad Lag i padła. No... ale dożyła 15x czy 16x lvla a tego nie udało mi się osiągnąć jak dotąd żadną postacią Smile
Mamut
PostWysłany: Czw 19:06, 23 Sie 2007    Temat postu:

Ja będę robił za kilka dni elfkę na magię i Hymira, ty zdaje się taką robiłeś, dasz mi jakieś wskazówki?Plz.
prz
PostWysłany: Czw 19:04, 23 Sie 2007    Temat postu:

Niom, mag wody jest fajny, ale już go robiłem, więc wolałbym powietrze wybrać jako magię.
No i Klingor daje ukryty dmg Very Happy
Mamut
PostWysłany: Czw 19:02, 23 Sie 2007    Temat postu:

Ja tam mam maga lodu i kosi wszystko pięknie, golem zanim dojdzie jest martwy zaś na odnogłowy używam lodowego kręgu.
prz
PostWysłany: Czw 16:53, 23 Sie 2007    Temat postu:

Wiem, że dla Air maga ten set jest najlepszy.
Chociaż sam Podmuch jest wnerwiający - jak dla mnie odpychanie jest wadą, bo trzeba po drop łazić kilka kroków Razz
Mamut
PostWysłany: Wto 10:41, 14 Sie 2007    Temat postu:

prz napisał:
c) na wyższych poziomach możliwość szpanowania z powodu posiadania


Do szpanu bardziej nadaje się glad w lokim.


Sam teraz robię maga na podmuch i radzę zbierać ten set http://www.sacred.pl/index.php?mod=zestawy&cat=showset&set=Tajemnica%20Klingsora
PROKURATOR na HC wymiata takim magiem bardziej niż demonka.
prz
PostWysłany: Czw 21:00, 09 Sie 2007    Temat postu:

Argumenty za magiem Air:
a) nie grałem nim
b) odpychanie Podmuchem
c) na wyższych poziomach możliwość szpanowania z powodu posiadania takiego maga Razz
Argumenty za demonką:
a) wymiata
b) zatruwa kilkunastu przeciwników na raz

No i innych nie wymieniam, bo gdybym wymieniał za dużo by ich było Razz Ogólnie więcej jest na + dla maga.
Mamut
PostWysłany: Śro 13:21, 08 Sie 2007    Temat postu:

Jeśli już chcesz dawać w trzy czary to lepsza będzie demonka(macki,wezwanie,trutka).
prz
PostWysłany: Śro 7:05, 08 Sie 2007    Temat postu:

Broń mogę zmienić.
A tak w ogóle zdecyduje się po powrocie na maga Air. Jak mi nie wyjdzie, spróbuję zrobić demonkę Poison.
No i u maga będę rozwijał Skórę z Kamienia, bo inaczej na dolinkę bym nie poszedł Razz
Mamut
PostWysłany: Wto 23:14, 07 Sie 2007    Temat postu:

Tyle że fire grając de lubi mieć regine(sam mi to doradzał jak pytałem na forum) a ten build nie uwzględnia regin bo nie ma dwóch broni.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group