Autor |
Wiadomość |
Stachu |
Wysłany: Pon 18:43, 17 Wrz 2007 Temat postu: |
|
taa wampka niestety jest uzalezniona tylko od nocy bo jak nima nocy a jest dzień to lipa tochę ze smokami Polecam maga (gram gladem) bo jak nim gram to czuje taką wyższość nad potworkami xD umysłową oczywiście |
|
|
prz |
Wysłany: Czw 19:25, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
Cóż... ja wybrałem Władanie Mieczem dla pierścieni Aarnuma. Sądzę, że to najlepszy wybór |
|
|
Mamut |
Wysłany: Czw 19:17, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
Co wybrać jako ostatnią umiejętność? Wybierając takie:
Znajomość magii
Medytacja
Magia księżycowa
Tężyzna fizyczna
Zbroja
Zwinność
Blokowanie ciosów
??????????????
Zostaje mi jedna umiejętność. |
|
|
prz |
Wysłany: Czw 19:15, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
Hmm... ja osobiście używałem Grimnira.
Gdybym dożył 17x lvla mógłbym używać jakiegoś unikata (miecza jednoręcznego) dającego 42% LL (nie miał niczego wkutego) i do tego dodał tarczę Xrystala.
Krótko - jeśli nie masz dobrego miecza/sztyleta itp., którego możesz używać, to bierz Grimnira, ale jeśli masz, to używaj tej broni + tarczę Xrystala. |
|
|
Mamut |
Wysłany: Czw 19:12, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
prz napisał: | Lag i padła. | Tak samo padła moja poprzednia elfka. Jakiej broni używać gungira, grimnira czy lepiej magiczny język gada i tarcza Xrystala? |
|
|
prz |
Wysłany: Czw 19:08, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
Jasne, nie ma problemu
Szkoda, że już zdechła Lag i padła. No... ale dożyła 15x czy 16x lvla a tego nie udało mi się osiągnąć jak dotąd żadną postacią |
|
|
Mamut |
Wysłany: Czw 19:06, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
Ja będę robił za kilka dni elfkę na magię i Hymira, ty zdaje się taką robiłeś, dasz mi jakieś wskazówki?Plz. |
|
|
prz |
Wysłany: Czw 19:04, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
Niom, mag wody jest fajny, ale już go robiłem, więc wolałbym powietrze wybrać jako magię.
No i Klingor daje ukryty dmg |
|
|
Mamut |
Wysłany: Czw 19:02, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
Ja tam mam maga lodu i kosi wszystko pięknie, golem zanim dojdzie jest martwy zaś na odnogłowy używam lodowego kręgu. |
|
|
prz |
Wysłany: Czw 16:53, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
Wiem, że dla Air maga ten set jest najlepszy.
Chociaż sam Podmuch jest wnerwiający - jak dla mnie odpychanie jest wadą, bo trzeba po drop łazić kilka kroków |
|
|
Mamut |
|
|
prz |
Wysłany: Czw 21:00, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
Argumenty za magiem Air:
a) nie grałem nim
b) odpychanie Podmuchem
c) na wyższych poziomach możliwość szpanowania z powodu posiadania takiego maga
Argumenty za demonką:
a) wymiata
b) zatruwa kilkunastu przeciwników na raz
No i innych nie wymieniam, bo gdybym wymieniał za dużo by ich było Ogólnie więcej jest na + dla maga. |
|
|
Mamut |
Wysłany: Śro 13:21, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
Jeśli już chcesz dawać w trzy czary to lepsza będzie demonka(macki,wezwanie,trutka). |
|
|
prz |
Wysłany: Śro 7:05, 08 Sie 2007 Temat postu: |
|
Broń mogę zmienić.
A tak w ogóle zdecyduje się po powrocie na maga Air. Jak mi nie wyjdzie, spróbuję zrobić demonkę Poison.
No i u maga będę rozwijał Skórę z Kamienia, bo inaczej na dolinkę bym nie poszedł |
|
|
Mamut |
Wysłany: Wto 23:14, 07 Sie 2007 Temat postu: |
|
Tyle że fire grając de lubi mieć regine(sam mi to doradzał jak pytałem na forum) a ten build nie uwzględnia regin bo nie ma dwóch broni. |
|
|